Nietypowa kampania reklamowa śmietanek od SM MLEKPOL. 1 kwietnia w warszawskiej stacji Metro Centrum pojawiły się gigantyczne kartony śmietanki Łaciatej. To nie był prima aprilisowy żart.
Przypominamy o śmietankach Łaciatych idealnie dopełniających smak wielkanocnych potraw. Rozpoczęliśmy kilkunastodniową kampanię telewizyjną. Tym razem śmietanka Łaciata będzie sponsorować programy w TVP1, TVP 2, TVN, Polsacie, oraz stacjach tematycznych TVN i Polsatu. Zachęceni jesienną ekspozycją ponad dwu metrowego kartonu mleka Łaciatego na stacji metra Centrum powtórzyliśmy ten zabieg marketingowy tym razem ze śmietanką Łaciatą. Śmietankowe słupy będą podpierać strop metra cały kwiecień.– mówi Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.
Śmietanki Łaciate są dostępne w wariantach 12%, 18% i 30%. Jak wszystkie produkty MLEKPOL-u są wytwarzane z najwyższej jakości mleka, pochodzącego od krów wypasanych na nieskażonych przemysłem, zielonych terenach Polski.
Komentarze pod artykułami są opiniami użytkowników naszego portalu. Nie publikujemy wpisów wulgarnych, zwalczamy trollowanie. Nie tolerujemy spamu i postów pisanych wyłącznie Caps – Lockami. Ze względu na ograniczoną długość komentarzy zastrzegamy sobie prawo do usuwania obszernych artykułów wklejanych w postach w sytuacji, kiedy można wykorzystać link.