Łaciate serki – z natury na kanapkę!

0

Już w  październiku rusza nowa kampania reklamowa promująca Łaciate serki śmietankowe.

Kolejny raz w naszych „łaciatych” spotach mamy nadzieję zaskoczyć konsumentów przypominając im w zabawny sposób o źródle pochodzenia naszych wyrobów czyli najlepszym mleku od krów wypasanych na najczystszych łąkach Polski. „Z natury na kanapkę” – to hasło promujące serki śmietankowe Łaciate. Historia rozgrywa się w sielskich okolicznościach przyrody. Oczywiście główną bohaterką jest krowa, która tym razem „pakuje się na kanapkę”. Kampania reklamowa Łaciatych serków do smarowania będzie realizowana równocześnie z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych smaków: z ziołami i z suszonymi pomidorami.- informuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL.

Spot będzie można zobaczyć od 3 października do końca listopada w stacjach ogólnopolskich, tematycznych oraz w Internecie. Za kreację reklamy odpowiada agencja Leo Burnett. Spot wyreżyserował duet Natalia  Jakubowska i Łukasz Gronowski, a produkcją i postprodukcją zajęły się firmy Film Reaktor i Panoptiqum. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

sm-mlekpol_serek-_kampania

mlekpol_serek_kampania

Udostępnij:

Skomentuj

Wpisz odpowiednią cyfrę w poniższe pole : Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Komentarze pod artykułami są opiniami użytkowników naszego portalu. Nie publikujemy wpisów wulgarnych, zwalczamy trollowanie. Nie tolerujemy spamu i postów pisanych wyłącznie Caps – Lockami. Ze względu na ograniczoną długość komentarzy zastrzegamy sobie prawo do usuwania obszernych artykułów wklejanych w postach w sytuacji, kiedy można wykorzystać link.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress
x