#Reaktywujznami
Młodzieżowa grupa projektowa AKCJA REAKTYWACJA realizująca projekt „Akcja Reaktywacja – ludowe pieśni i przyśpiewki z zapiśnika dziadków” serdecznie zaprasza mieszkańców powiatu grajewskiego do udziału w konkursie #Reaktywujznami!
To konkurs właśnie dla Ciebie!
Możesz zdobyć nagrodę główną – zestaw kolumn estradowych!
Do zdobycia są również 2 nagrody niespodzianki!
Co należy zrobić?
Zaprezentuj własną aranżację utworu ludowego!
Możesz czytać, śpiewać i tańczyć lub recytować!
Od Ciebie zależy, którą opcję wybierzesz!
Swoje nagranie opublikuj pod postem konkursowym #Reaktywujznami na stronie facebookowej Akcja Reaktywacja:
https://www.facebook.com/Akcja-Reaktywacja-1801730610090076/
Zachęć znajomych do polubienia swojego nagrania!
Trzy nagrania, które uzyskają największą liczbę polubień otrzymają nagrody:
I miejsce – nagroda główna – zestaw kolumn estradowych
II i III miejsce nagrody niespodzianki
POD UWAGĘ BRANE BĘDĄ POLUBIENIA ODDANE TYLKO I WYŁĄCZNIE NA STRONIE FACEBOOKOWEJ AKCJA REAKTYWACJA!
https://www.facebook.com/Akcja-Reaktywacja-1801730610090076/
POD UWAGĘ NIE BĘDĄ BRANE POLUBIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ ODDANE NA NAGRANIA, KTÓRE ZOSTAŁY UDOSTĘPNIONE NA INNYCH KONTACH NA FACEBOOK’U.
Rozstrzygnięcie konkursu – 27.07.2020r. w Bibliotece – Centrum Kultury w Szczuczynie.
Od września bieżącego roku w Bibliotece – Centrum Kultury w Szczuczynie realizujemy projekt „Akcja Reaktywacja – ludowe pieśni i przyśpiewki z zapiśnika dziadków” w ramach Ogólnopolskiego Konkursu Grantowego Programu „Równać Szanse 2019” prowadzonego przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży a finansowanego przez Polsko – Amerykańską Fundację Wolności.
Grupa Projektowa
AKCJA Reaktywacja
Andrzej Kosmowski
Komentarze pod artykułami są opiniami użytkowników naszego portalu. Nie publikujemy wpisów wulgarnych, zwalczamy trollowanie. Nie tolerujemy spamu i postów pisanych wyłącznie Caps – Lockami. Ze względu na ograniczoną długość komentarzy zastrzegamy sobie prawo do usuwania obszernych artykułów wklejanych w postach w sytuacji, kiedy można wykorzystać link.