Spółdzielnia Mleczarska z Grajewa rusza z ofensywą reklamową. Od początku września produkty podlaskiego giganta mleczarskiego podbiją mały ekran.
Od początku nowego sezonu telewizyjnego Mlekpol przypomina konsumentom o swojej szerokiej gamie produktowej i wszechstronności zastosowania swoich wyrobów w codziennym jak i odświętnym menu. Już 7 września zapraszamy widzów do stacji TVN o 20.10, gdzie w Doradcy Smaku mistrz kuchni Michel Moran zaprezentuje danie z wykorzystaniem produktów Mlekpolu. To pierwszy z cyklu odcinków, w których powstaną wyśmienite dania z ich wykorzystaniem. Do listopada zobaczymy m.in. jak przygotować pikantne muffiny, imprezowe tartinki czy sernik z morelami. – mówi Kamila Syroka, rzecznik prasowy SM MLEKPOL w Grajewie.
W jesiennej ramówce stacji TVN tuż przed popularnym serialem, od poniedziałku do czwartku Michel Moran doradzi widzom jak najsmaczniej wykorzystać produkty spożywcze, w tym wyśmienite wyroby mleczarskie: masło, śmietanki, napoje fermentowane, serki kremowe producenta z Grajewa.
Oprócz lokowania swoich wyrobów SM MLEKPOL od początku września rozpoczyna sponsorowanie programów w głównych stacjach telewizyjnych oraz najbardziej popularnych kanałach tematycznych. Fundatorką audycji będzie śmietanka Łaciata 18% idealna do aksamitnych kremowych sosów.
Program Doradca Smaku powstaje przy współpracy RebelMedia, Domu Mediowego MEC oraz Jake Vision. Spoty sponsorskie SM MLEKPOL przygotował Rebel Media. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Komentarze pod artykułami są opiniami użytkowników naszego portalu. Nie publikujemy wpisów wulgarnych, zwalczamy trollowanie. Nie tolerujemy spamu i postów pisanych wyłącznie Caps – Lockami. Ze względu na ograniczoną długość komentarzy zastrzegamy sobie prawo do usuwania obszernych artykułów wklejanych w postach w sytuacji, kiedy można wykorzystać link.