Kuchnia wysokich lotów wraca na ekrany. SM MLEKPOL przypomni o wyjątkowych Łaciatych śmietankach.
Krowa skacząca na trampolinie znów zawita do telewizji i internetu. Z początkiem kwietnia pojawią się znane z jesiennej kampanii reklamowej spoty, w których uśmiechnięta krasula zachęca do korzystania ze śmietanek Łaciatych idealnie dopełniających smak kawy, deserów, koktajli, zup i sałat. Producentem „łaciatego” asortymentu jest Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” z Grajewa, największy producent mleka i produktów mlecznych w Polsce. ŚMIETANKI ŁACIATE są dostępne w wariantach 12%, 18% i 30%. Jak wszystkie produkty MLEKPOL-u są wytwarzane z najwyższej jakości mleka, pochodzącego od krów wypasanych na nieskażonych przemysłem, zielonych terenach Polski.
Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie pod hasłem „Kuchnia wysokich lotów”.
Spoty zobaczymy w TVP, TVN, Polsacie oraz ich kanałach tematycznych. W Internecie z Łaciatą krowę spotkamy się w Onecie, WP, TVN, TVP, Ipla i Xaxis. Reklama adresowana jest do kobiet dbających o jakość, smak i aromat przyrządzanych potraw. Kampania potrwa od 1 do 24 kwietnia. Kolejne odsłony kampanii zobaczymy w maju i czerwcu.
Za kreację reklamy odpowiada agencja Publicis Poland. Spot wyreżyserował Michał Gazda. Produkcją i postprodukcją zajęły się firmy Panoptiqum i Pirania Film. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.
Kamila Syroka
rzecznik prasowy
SM MLEKPOL
Komentarze pod artykułami są opiniami użytkowników naszego portalu. Nie publikujemy wpisów wulgarnych, zwalczamy trollowanie. Nie tolerujemy spamu i postów pisanych wyłącznie Caps – Lockami. Ze względu na ograniczoną długość komentarzy zastrzegamy sobie prawo do usuwania obszernych artykułów wklejanych w postach w sytuacji, kiedy można wykorzystać link.