FLESZ:

Kuchnia wysokich lotów wraca na ekrany

0

Kuchnia wysokich lotów wraca na ekrany. SM MLEKPOL przypomni o wyjątkowych Łaciatych śmietankach.

Krowa skacząca na trampolinie znów zawita do telewizji i internetu. Z początkiem kwietnia pojawią się znane z jesiennej kampanii reklamowej spoty, w których uśmiechnięta krasula zachęca do korzystania ze śmietanek  Łaciatych idealnie dopełniających smak kawy, deserów, koktajli, zup i sałat. Producentem „łaciatego” asortymentu jest  Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” z Grajewa, największy producent mleka i produktów mlecznych w Polsce. ŚMIETANKI ŁACIATE są  dostępne w wariantach 12%, 18% i 30%. Jak wszystkie produkty MLEKPOL-u są wytwarzane z najwyższej jakości mleka, pochodzącego od krów wypasanych na nieskażonych przemysłem, zielonych terenach Polski.

Kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie pod hasłem „Kuchnia wysokich lotów”.

Spoty zobaczymy w TVP, TVN, Polsacie oraz ich kanałach tematycznych. W Internecie z Łaciatą krowę spotkamy się w Onecie, WP, TVN, TVP, Ipla i Xaxis. Reklama adresowana jest  do kobiet dbających o jakość, smak i aromat przyrządzanych potraw. Kampania potrwa od 1 do 24 kwietnia. Kolejne odsłony kampanii zobaczymy w maju i czerwcu.

Za kreację reklamy odpowiada agencja Publicis Poland. Spot wyreżyserował Michał Gazda. Produkcją i postprodukcją zajęły się firmy Panoptiqum i Pirania Film. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MEC.

Kamila Syroka
rzecznik prasowy
SM MLEKPOL

Udostępnij:

Skomentuj

Wpisz odpowiednią cyfrę w poniższe pole : Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Komentarze pod artykułami są opiniami użytkowników naszego portalu. Nie publikujemy wpisów wulgarnych, zwalczamy trollowanie. Nie tolerujemy spamu i postów pisanych wyłącznie Caps – Lockami. Ze względu na ograniczoną długość komentarzy zastrzegamy sobie prawo do usuwania obszernych artykułów wklejanych w postach w sytuacji, kiedy można wykorzystać link.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress