Już 20 tysięcy listonoszy z aplikacją Mobilny Bankowiec

0

Mobilny Bankowiec nabiera rozpędu

10-krotny wzrost łącznej wartości udzielanych kredytów

Już 20 tysięcy listonoszy z aplikacją Mobilny Bankowiec na tablecie

Mobilny Bankowiec – wspólny projekt Banku Pocztowego i Poczty Polskiej – nabiera rozpędu. Dzięki tzw. leadom pozyskanym za pośrednictwem Mobilnego Bankowca, udzielono już kredyty o łącznej wartość blisko 3 mln zł, czyli 10-krotnie więcej niż po pierwszym miesiącu funkcjonowania projektu. Do aplikacji umożliwiającej zbieranie danych kontaktowych osób potencjalnie zainteresowanych uzyskaniem dodatkowego finansowania ma dostęp już 20 tysięcy listonoszy.

 

Projekt, który był od podstaw tworzony z naszym strategicznym partnerem Pocztą Polską, nabiera rozpędu. Pod koniec sierpnia, czyli po pierwszym miesiącu działania Mobilnego Bankowca, dzięki uzyskanym za pośrednictwem aplikacji leadów Bank Pocztowy udzielił kredytów o łącznej wartości ponad 300 tysięcy złotych. Teraz dzięki Mobilnym Bankowcom wartość kredytów udzielonych z wykorzystaniem pozyskanych w ten sposób kontaktom wzrosła do 2,9 mln zł mówi Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego.

 

Uruchomiony w połowie wakacji projekt to efekt strategicznej współpracy między spółkami z grupy Poczty Polskiej. Został stworzony tak, by korzyści z niego mogła czerpać jak największa grupa obywateli. Klienci uzyskują dostęp do produktów kredytowych Banku Pocztowego, doradcy Banku i Poczty dostęp do tzw. leadów kredytowych, a listonosze prowizję za pozyskanie kontaktu. 

Mobilny Bankowiec to przykład wykorzystywania synergii między Pocztą Polską i Bankiem Pocztowym. To jeden z elementów ułatwiających rozwój bankowości pocztowej w Polsce, tak popularnej także w Europie, między innymi we Francji i Szwajcarii – mówi Andrzej Bodziony, Wiceprezes Zarządu Poczty Polskiej.

 

W ramach projektu Mobilny Bankowiec,  została specjalnie przygotowana aplikacja na tablety. Listonosze z całego kraju mogą za jej pomocą zbierać dane kontaktowe osób potencjalnie zainteresowanych skorzystaniem z oferty kredytu gotówkowego. Imiona i nazwiska oraz inne informacje, jak dane kontaktowe i numer telefonu, są wpisywane w specjalny formularz na tablecie i za zgodą klienta przesyłane są bezpośrednio do doradcy. Ten kontaktuje się później z klientem w celu umówienia spotkania w dogodnym dla niego czasie w wybranej placówce Poczty Polskiej.

– Mobilny Bankowiec jest odpowiedzią Poczty Polskiej na coraz większe zainteresowanie naszych klientów usługami realizowanymi z użyciem nowoczesnych narzędzi komunikacji. To również wspólny wkład Poczty Polskiej i Banku Pocztowego w przeciwdziałanie cyfrowemu wykluczeniu niektórych grup społecznych oraz w zakresie korzystania z usług finansowych – dodaje Krzysztof Falkowski, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.

Aktualnie Bank Pocztowy, przy udziale ambasadora marki Adama Małysza, proponuje klientom „Świąteczny kredyt na mistrzowskich warunkach z prowizją od 0”, a więc kredyt konsolidacyjny z dodatkową gotówką na dowolny cel. Szczegóły oferty dostępne są w placówkach Banku Pocztowego, Poczty Polskiej oraz na stronach www oraz poprzez infolinię.

Udostępnij:

Skomentuj

Wpisz odpowiednią cyfrę w poniższe pole : Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Komentarze pod artykułami są opiniami użytkowników naszego portalu. Nie publikujemy wpisów wulgarnych, zwalczamy trollowanie. Nie tolerujemy spamu i postów pisanych wyłącznie Caps – Lockami. Ze względu na ograniczoną długość komentarzy zastrzegamy sobie prawo do usuwania obszernych artykułów wklejanych w postach w sytuacji, kiedy można wykorzystać link.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress