„Leć z Łaciatym po nagrody do domu” – loteria konsumencka mleka Łaciate

0

Loteria konsumencka mleka Łaciate pt. „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”, której organizatorem jest SM Mlekpol w Grajewie, to kontynuacja kampanii świętującej 25-lecie marki. Jubileusz ten stał się okazją do podkreślenia najważniejszych wartości związanych i kojarzonych z Łaciatym – bliskość domu, natury, swojskość i naturalne pochodzenie. Loteria będzie trwała od 5.10.2020 r. do 6.12.2020 r.

Zasady loterii są bardzo proste. Wystarczy kupić promocyjny karton mleka Łaciate, zachować paragon i kod z opakowania, a następnie zarejestrować go na stronie www.laciate.pl. Zakupu i zgłoszenia należy dokonać w terminie od 5.10.2020 r. do 6.12.2020 r.

Jubileuszowa kampania mleka Łaciatego jest wyjątkowa i pełna niespodzianek. Wszystko nawiązuje historią do zeszłorocznych akcji, opowiadających o przyjaźni krowy Łaciatej i bociana.

Leć z Łaciatym po nagrody do domu” to ostatni etap kampanii marketingowej na 25 urodziny marki Łaciate. Każdy jubileusz to okazja do radości i z tego powodu chcemy zaprosić konsumentów do wspólnego świętowania. Finałem kampanii marketingowej, która trwa od początku roku, jest loteria mleka Łaciate, w której można wygrać ponad 10 tysięcy nagród, w tym karty podarunkowe o wartości 10 000 złotych na wyposażenie kuchni – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

W loterii można wygrać:

  • 25 kart podarunkowych o wartości 10 000 zł na wyposażenie kuchni,

  • 100 kart podarunkowych o wartości 1 000 zł na sprzęt AGD,

  • 10 000 łaciatych nagród (np. torby, skarpety, poduszki).

O wygranej łaciatych nagród uczestnik informowany jest bezpośrednio po dokonaniu zgłoszenia, za pomocą komunikatu wyświetlanego na stronie loterii www.laciate.pl (od razu pojawia się wiadomość, czy znajdujemy się w gronie zwycięzców). Z kolei karty podarunkowe przyznawane są w drodze kilku losowań, rozłożonych na październik, listopad i grudzień.

Działania związane z loterią konsumencką będą komunikowane poprzez kanały social media, spoty telewizyjne i radiowe, działania digitalowe, OOH oraz informacje publikowane w prasie branżowej i na stronie internetowej. Za realizację loterii odpowiada Leo Burnett Sp. z o.o., a za zakup mediów Wavemaker Poland.

Udostępnij:

Skomentuj

Wpisz odpowiednią cyfrę w poniższe pole : Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Komentarze pod artykułami są opiniami użytkowników naszego portalu. Nie publikujemy wpisów wulgarnych, zwalczamy trollowanie. Nie tolerujemy spamu i postów pisanych wyłącznie Caps – Lockami. Ze względu na ograniczoną długość komentarzy zastrzegamy sobie prawo do usuwania obszernych artykułów wklejanych w postach w sytuacji, kiedy można wykorzystać link.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress