Produkt Mlekpolu walczy o Podlaską Markę

0

Ponad 200 kandydatur w 7 kategoriach tematycznych to nowy rekord Podlaskiej Marki!

W kategorii Produkt spożywczy zgłoszono Ser Królewski z Kolna – Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol w Grajewie.

Propozycje do nagrody przyznawanej przez Marszałka Województwa Podlaskiego składano od 2 stycznia br. Dzięki zaangażowaniu miłośników regionalnych produktów trzynasta edycja Podlaskiej Marki okazała się bardzo szczęśliwa. Liczba zgłoszeń, które wpłynęły jest najwyższa w historii przedsięwzięcia.

Bieżąca odsłona Podlaskiej Marki przynosi wiele interesujących kandydatur, które będą rywalizowały o tytuł w siedmiu kategoriach tematycznych: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura, Społeczeństwo. Największą popularnością cieszyły się ostatnie trzy, które obejmują łącznie ponad 50% wszystkich propozycji. Podobnie, jak w roku ubiegłym najliczniej reprezentowana jest kategoria Wydarzenie.

Otwarty nabór zgłoszeń to pierwszy krok do zdobycia tytułu najlepszego podlaskiego produktu. Kolejnym jest wyrażenie zgody na udział w Podlaskiej Marce przez właścicieli lub producentów zgłoszonych kandydatur. W tym celu należy wypełnić specjalny formularz autoryzacyjny zamieszczony na naszej stronie internetowej. Wówczas kandydatury będą mogły zostać ocenione przez Kapitułę, która wskaże 21 nominacji. Spośród nich tylko siedem otrzyma nagrodę główną i tytuł Podlaskiej Marki.

Udostępnij:

Skomentuj

Wpisz odpowiednią cyfrę w poniższe pole : Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Komentarze pod artykułami są opiniami użytkowników naszego portalu. Nie publikujemy wpisów wulgarnych, zwalczamy trollowanie. Nie tolerujemy spamu i postów pisanych wyłącznie Caps – Lockami. Ze względu na ograniczoną długość komentarzy zastrzegamy sobie prawo do usuwania obszernych artykułów wklejanych w postach w sytuacji, kiedy można wykorzystać link.

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress